-


Singin' in the rain.




Antar att ni säkert redan har hört talas om den, det är ju en klassiker. Jag såg den för första gången nu i år. Det var i samma veva som jag och axel precis gjort slut. Jag orkade inte skratta, jag orkade nästan ingenting. Men så satte jag på den här filmen och jag satt och log hela filmen. Jag blev så glad. Jag vet inte vad det var, om det var musiken eller att jag inte sett nåt liknande innan. Jag blev helt kär. Se den, se den!

Babel.




Såg den ganska nyligen. När jag startade filmen hade jag ingen aning om vad den handlade om, men så fort filmen började var jag fast. Man får följa olika människor och deras öden, som sedan på ett sätt vävs ihop. Den är helt klart sevärd tycker jag.

Sleeping beauty.





Den här filmen såg jag i veckan. Den är så bra men samtidigt väldigt hemsk. Vi får följa den vackra lucy som behöver pengar, så hon börjar sälja sig. Hon får ett sömnmedel som gör att hon inte är vid medvetande när det sker. Tiden går och hon blir allt mer frustrerad över vad som händer när hon "sover".

Har ni några filmtips får ni jättegärna dela med er med dom, puss!

Avtryck
Har hittat orden: maja.

saknar dig med Carro!



Bra filmlista. Den enda jag inte har sett är den nedersta.

2011-12-14 @ 23:56:54
URL: http://maajis.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0