Sommardagar.



Ligger i solen i två dagar, ena dagen med min mamma och hennes vän, andra dagen med tre av mina favoriter från min gamla klass från gymnasiet.

Min mammas kompis frågar mig:

- "Vad ska du göra till hösten nu då?"

Jag svarar och säger:

- "Vet inte."



För första gången i mitt liv, vet jag inte vad jag vill. Jag vill inte plugga, eftersom jag vet inte ens vad jag vill bli och tanken på tentor och böcker får mig att vilja gömma mig. Men kanske om ett år. Kanske.


Avtryck
Har hittat orden: Lina

På nåt sätt är det skönt att inte veta vad man vill för då finns det så många spännande möjligheter man kan välja och vraka mellan!

2011-06-07 @ 10:33:42
URL: http://linaballeriina.blogg.se/
Har hittat orden: Lina

Svar på blogginlägg "Sommardagar": Haha nää de lät lite kul speciellt i mina bakfulla öron! :P Jättemysig dag vill iväg igen med er! :D

2011-06-08 @ 13:47:36
URL: http://linaballeriina.blogg.se/
Har hittat orden: Rebecca

Åh, jätte fint!




Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0