what you know

Hej vänner.



Om dagarna ser jag på dexter, läser böcker och jobbar ibland. Åker iväg till Stockholm också när det finns tid. Mycket mer händer inte. Om en månad åker jag till London och om två månader ungefär åker jag till Budapest och mitt i allt detta fyller jag 20. Hoppas det händer mer spännande i ert liv, än vad som händer i mitt just nu. Ni får gärna berätta, vad händer i ert liv nu? Puss

Avtryck
Har hittat orden: lisa

låter ju underbart ändå. tjusig bild!

2011-03-19 @ 00:04:02
URL: http://popflickan.blogg.se/
Har hittat orden: Emma

Jag sitter på mitt rum och försöker komma över en pojke. Annars så är allt bra, mina vänner är underbara, min familj är underbar, jag är underbar.

Kram.

2011-03-20 @ 19:00:22
Har hittat orden: e.

blir knäpp av våren. alla blir glada på våren. jag blir ledsen och längtar efter hösten. promenerar på kvällen när det är tomt och mörkt utomhus. då känns det som att jag är ensam i hela världen.



tycker du är fin.



hjärta.

2011-03-31 @ 21:25:42
URL: http://evelinamaria.devote.se
Har hittat orden: inger helén

jag ser på dålig helg-tv, dricker alldeles för mycket te, lyssnar på nyfunna glasvegas, svarar på mejl = allt för att komma bort från den här djävulska förkylningen. sen längtar jag tills om 25 dagar då jag fyller arton år. kommer bli så bäst.



(sen är du så himlahimla fin.)

2011-04-03 @ 15:49:52
URL: http://smallwishes.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0