Låt det förflutna vara glömt.

+

Kylan tränger sig in i min höstkappa. Lika mycket som allt annat försöker ta sig in, försöker jag att stänga av och ignorera det.



++

För ett år sedan vid den här tiden, satt jag med tentor och inlämningsuppgifter. Jag fattar inte att ett år har gått så fort. Då ville jag bara bort från det. Men nu längtar jag tillbaka till det. Kanske för att inte så mycket händer just nu. Vill flytta. Vill till Stockholm. Det tänker jag. Jag har sökt utbildningar till våren, men tvivlar nu på om jag valt fel. Jag vet inte vad jag vill. Vad vill jag bli?

+++

På torsdag packar jag väskan för en vecka i vår lägenhet i Spanien. Har inte varit där på över 5 år, ska bli skönt att få komma bort från allt. Mest från kylan och allt det där andra.


Avtryck
Har hittat orden: Madeleine

åh. christiane f. :)

2011-12-01 @ 14:54:34
URL: http://maddemodig.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0