Someone like you:

+

Åker upp med ett tidigt tåg till Stockholm på fredagsmorgonen. Runt halv ett är jag framme i staden som jag tidigare var i nästan varje månad. Allt ser ut som vanligt, men jag är väl inte längre samma person som jag var då. Jag andas och det känns så mycket lättare.



++

Jag går runt med en rullväska efter mig medans jag tar mig till slussen och möter upp en glad Linda. Vi springer runt i affärer och sedan tar vi oss till systemet och handlar inför kvällen och morgondagen.

+++

Vi åker hem till Lindas fina lägenhet. Gosar med hennes katt och när klockan blir sex ungefär tar vi upp vinet och börjar dricka.






++++

När klockan blir lite senare åker vi till hornstull, dricker öl på något ställe med biljardbord. Sedan hamnar vi på klubb strand. Dansar och dricker oss ännu fullare.

+

En pojke med brunt krulligt hår.

++

Nästa dag möter jag upp Caroline och vi tar oss hem till linda och förbereder oss inför hennes hemmafest. Dit kommer så himla underbara människor. Tänker att snart måste jag bara flytta dit.




+++

Nästa dag gör vi inte så mycket.



++++

Tidigt nästa dag lämnar jag Stockholm och undrar när jag återkommer hit nästa gång.

Avtryck
Har hittat orden: Rebecca

Åh, det låter jätte fint!




Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0