2011;

Januari.






Jag och Axel firade in det nya året med att vara sjuka hemma hos mig. När jag blivit frisk hade jag en hemtenta i textanalys och en omtenta i språksystemet. När det var klart, var det inte långt kvar tills skolan var slut. När min sista skoldag var slut tog jag tåget upp till Stockholm och Axel. Träffade Linda bland annat och annat fint folk. När jag kom hem till Göteborg igen började jag jobba som lärarvikarie.

Februari.





Jag jobbade med världens finaste barn. Jag hoppade in som vikarie för lite allt möjligt. Fritidspedagog, förskolelärare och lärare. Mitt pappa fyllde 50 år och Axel åkte ner till mig i väldigt många dagar och myste. Elin fyllde 20 år och hon hade en liten fest. Sedan hamnade vi på styrbord babord. Och jag mådde bara så himla bra just då.

Mars.





Jag jobbade till och från, och jag tyckte så himla mycket om mitt jobb. Träffade vänner och åkte till Stockholm ibland. Kollade på dexter och läste böcker. Ungefär så var mars.

April.






Jag och Elin åkte till London. Vi shoppade kläder och skor, turistade och drack oss fulla på 2 flaskor med vin och hamnade på en liten mysig klubb i Notthing Hill. När vi kom hem till Sverige igen var det påsk. Jag och axel hade då varit tillsammans ett tag, och allt kändes bra. Det var som om jag svävade på moln. Förutom det så jobbade jag lite ibland.

Maj.







Det var vår i Göteborg. Jag fyllde 20 år, hade en liten födelsedagsfest med alla fina vänner. Några dagar efter min födelsedag åkte jag, min pappa, farmor och farfar till Budapest i några dagar.

Juli.





Jag åkte upp till Stockholm någon vecka innan jag och Axel skulle fira ett halvår tillsammans. Men det jag inte visste då var att det inte skulle hålla så länge till. Helgen efter midsommar gjorde jag slut. Om ni vill läsa mer om detta kan ni läsa det: här.

Juli.



Fotade faktiskt ingenting den här månaden. Gjorde inte speciellt mycket heller för den delen. Medverkade som statist i hinsehäxan i 3 dagar. Trodde jag skulle falla ihop och gråta hela tiden. Men jag klarade ju det också.

Augusti.





Åkte upp till Stockholm, och finaste Linda i några dagar. Trodde det skulle vara ett helvete att komma tillbaka till Stockholm, men det var  snarare tvärtom. Fick vara med fina människor hela tiden och allt var så bäst. Jag började njuta av sommaren och träffade kompisar och såg band på kulturkalaset och lite sånt. Linda kom ner till Göteborg när det var way out west, vi blev fulla redan vid fem på eftermiddagen och vi var sådana som vi alltid är. Bäst. Fick även en anställning på Fröken Olssons café denna månad, äntligen började saker och ting bli bra igen.

September.





Början av september åkte jag till London igen, fast med min mamma. Vi gick på musikal, åt mat på brittiska pubar och shoppade. När jag kom hem igen jobbade jag nästan hela tiden och jag trivdes väldigt mycket med att göra cappuccinos, latte, espresso och allt det där.

Oktober.





Jag jobbade och jobbade. Festade ibland. Daniel och Lovisa hade en hejdå fest för att det skulle flytta till Thailand. Sen i slutet på oktober berättade min chef att jag inte längre fick vara kvar, för att jag inte log tillräckligt. Och jo, jag log. Men tydligen inte tillräckligt.

November.







Dagen efter jag jobbat min sista dag på fröken olssons, åkte jag upp till Stockholm och Linda för att fira hennes födelsedag och så. Lite senare av november åkte jag ner till vår lägenhet i Spanien och hade det gött i en vecka.

December.



Inget fotande här heller. Gjorde inget så speciellt i december. Väntade mest på att månaden skulle ta slut och att det skulle bli nytt år.



Avtryck
Har hittat orden: Ida

Har frågestund på bloggen, fråga på nu!

http://idahtt.blogg.se/2012/january/fragestund-1.html

2012-01-21 @ 21:42:09
URL: http://idahtt.blogg.se/
Har hittat orden: cindy

Ha en trevlig lördagskväll!



Kika gärna in i min blogg för mode tips & inspiration. :)



/ http://cindyvuong.blogg.se

2012-01-21 @ 22:04:13
URL: http://cindyvuong.blogg.se/
Har hittat orden: maja.

åh tack!

saknar dig med!

2012-01-23 @ 17:17:37
URL: http://maajis.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0